8 συμβουλές Facebook για καλύτερες διαφημίσεις - Facebook - Header

8 συμβουλές Facebook για καλύτερες και πιο αποδοτικές διαφημίσεις

Ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές Facebook είναι σίγουρο ότι θα μπορέσετε να δημιουργήσετε καλύτερες διαφημίσεις Facebook.

Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσετε διαφημίσεις Facebook είναι σίγουρα το να βρείτε μία εντυπωσιακή και όμορφη εικόνα.

Είναι αλήθεια, η δύναμη της εικόνας παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο για τη διαφήμισή σας.

Θα τραβήξει τα βλέμματα, θα μαζέψει likes και σχόλια από χρήστες που ενδιαφέρονται πραγματικά.

Είναι όμως μόνο αυτό; Πιο κάτω θα σας δώσουμε 8 συμβουλές Facebook για να δουλέψουν οι διαφημίσεις σας στο facebook στο μέγιστο.

8 Συμβουλές Facebook Για Καλύτερες Διαφημίσεις - Κινητό

Συμβουλές Facebook - Χρησιμοποιήστε τη στόχευση του Facebook, για να περιορίσετε το κοινό

Στην ιστοσελίδα σας ή στο eshop σας, συνήθως απευθύνεστε στα κείμενά σας σε όλους τους πιθανούς πελάτες, με πολλά διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Το μεγάλο πλεονέκτημα μιας Facebook διαφήμισης όμως, είναι το γεγονός ότι μπορείτε να κάνετε πολύ συγκεκριμένη στόχευση στο κοινό σας.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να πουλήσετε ρούχα γυμναστικής σε γυναίκες μικρότερες των 40 ετών, μπορείτε να στοχεύσετε σε ένα κοινό που συμπεριλαμβάνει όλες τις γυναίκες στην Ελλάδα μέχρι και 40 ετών οι οποίες και να έχουν τον αθλητισμό ως ενδιαφέρον.

Με αυτόν τον τρόπο η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο στα άτομα που πραγματικά θα ενδιαφερθούν για μια πιθανή αγορά.

Συμβουλές Facebook - Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις Facebook για διαφορετικούς ανθρώπους

Αυτή η συμβουλή Facebook συμβαδίζει με την ιδέα της στόχευσης παραπάνω. Εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα του Facebook να στοχεύει διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων, (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα και άλλα) και φτιάξτε διαφορετικές διαφημίσεις για κάθε κοινό – όχι μια διαφήμιση γενική για όλους τους δυνητικούς πελάτες.

Συμβουλές Facebook - Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις Facebook για διαφορετικούς ανθρώπους

Πολλές μικρές επιχειρήσεις – αλλά και ακόμα μεγαλύτερες, ειδικά στον χώρο του Β2Β – δεν έχουν πολλά γραφικά για να χρησιμοποιήσουν στις διαφημίσεις τους.

Όταν έρχεται η ώρα να προβάλλουν διαφημίσεις στο Facebook, βάζουν κάποιες γενικές φωτογραφίες που δεν έχουν μεγάλη σχέση με αυτό που προωθούν – και φυσικά ούτε με το βασικό κείμενο της διαφήμισης.

Συνήθως τέτοιες διαφημίσεις δεν αποδίδουν καλά, γιατί ο κόσμος δεν τους δίνει την πρέπουσα σημασία.

8 Συμβουλές Facebook Για Καλύτερες Διαφημίσεις - Υπολογιστής

Αφιερώστε χρόνο λοιπόν, στο να βρείτε το σωστό δημιουργικό – είτε εικόνα είτε κάποιο video – που θα ταιριάζει όσο γίνεται περισσότερο με το αντικείμενό σας αλλά και θα τραβήξει το ενδιαφέρον των πελατών σας.

Μπορείτε για τον σκοπό αυτό, να απευθυνθείτε σε κάποιον επαγγελματία γραφίστα ή σε άλλη περίπτωση να δημιουργήσετε μια εικόνα από κάποια online εργαλεία που κυκλοφορούν στο ίντερνετ.

Συμβουλές Facebook - Δώστε σημασία στα κουμπιά call-to-action

Οι καλύτερες διαφημίσεις Facebook έχουν έναν ξεκάθαρο στόχο. Στοχεύουν στο να κάνουν γνωστή την επιχείρησή σας, να σου δώσουν leads (στοιχεία πελατών για επικοινωνία), ή να πουλήσετε προϊόντα.

Ότι και να επιλέξετε, θα πρέπει να έχουν ένα ξεκάθαρο κουμπί call-to-action. Χωρίς αυτό οι χρήστες που θα δουν την διαφήμισή σας δεν θα ξέρουν που θα πατήσουν ή τι να κάνουν.

Για παράδειγμα, αν πουλάτε κάποιο προϊόν , θα πρέπει να βάλετε κουμπί “Αγορά Τώρα”, ενώ αντίστοιχα αν προωθείτε μια υπηρεσία, καλή επιλογή είναι το “Μάθετε Περισσότερα”.

Συμβουλές Facebook - Γράψτε σύντομα και εύστοχα κείμενα

Πληρώνετε για μία διαφήμιση, και είναι σύνηθες να έχετε την τάση να γράψετε όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Πρέπει, στην τελική, να εξηγήσετε όσο γίνεται καλύτερα το αντικείμενο σας στο κοινό σας, σωστά;

Κι όμως, στις διαφημίσεις Facebook, πρέπει να είστε σύντομοι και περιεκτικοί. Τι κερδίζει κάποιος αγοράζοντας το προϊόν σας; Πως θα τον βοηθήσει;

Επικεντρωθείτε άμεσα σε αυτό που ο χρήστης θα ήθελε να κάνει αγοράζοντας πχ το προϊόν σας, γράφοντας του με απλή γλώσσα. Έτσι, δεν κουράζετε τον χρήστη με πολλές λεπτομέρειες, και το κυριότερο εστιάζετε στην πραγματική του ανάγκη.

Συμβουλές Facebook - Γράψτε διαφορετικές διαφημίσεις Facebook για διαφορετικούς ανθρώπους

Πιθανόν δουλεύετε και σκέφτεστε την διαφήμισή σας κάθε μέρα, οπότε ίσως είναι δύσκολο να έχετε μια αντικειμενική άποψη για τη διαφήμισή σας.

Κάντε ένα βήμα πίσω, δείτε άλλες διαφημίσεις στο feed του Facebook, ρίξτε μια ματιά στις διαφημίσεις που σας αρέσουν και θα θέλατε να κάνετε κλικ.

Ποιες θα επιλέγατε; Για ποιους λόγους;

Προσπαθήστε να μπείτε στον ρόλο του πελάτη. Θα μπορούσατε να πάρετε και τη γνώμη κάποιων γνωστών σας.

Ρωτήστε την οικογένειά σας, τους φίλους σας σχετικά με το πως τους φαίνεται η ιδέα για τη διαφήμισή σας.

8 Συμβουλές Facebook Για Καλύτερες Διαφημίσεις - Facebook

Συμβουλές Facebook - Δείξτε στο κοινό σας τιμές και προσφορές

Εάν πουλάτε κάποιο προϊόν, οι άνθρωποι θέλουν να ξέρουν πόσο κοστίζει. Αν προωθείτε μια προσφορά, θα πρέπει να ξέρουν άμεσα και ξεκάθαρα το ποσοστό της έκπτωσης.

Οι καταναλωτές που ψάχνουν στο ίντερνετ εξάλλου, πάντα μπαίνουν σε διαδικασία σύγκρισης τιμών και προσφορών.

Ακόμα λοιπόν, και να μην είναι η διαφήμισή σας πολύ εντυπωσιακή, σχεδόν πάντα μια καλή προσφορά θα τραβήξει το ενδιαφέρον των χρηστών και θα οδηγήσει σε πωλήσεις.

Συμβουλές Facebook - Γίνεται καλύτεροι, δοκιμάζοντας την διαφήμισή σας

Τελικά ο μόνος τρόπος να βελτιώσετε περαιτέρω την διαφήμισή σας είναι να την παρακολουθείτε όταν τρέχει.
Ξοδέψτε αρχικά ένα μικρό χρηματικό ποσό, για να δοκιμάσετε τα πράγματα.

Μπορείτε να δημιουργήσετε δύο διαφορετικές διαφημίσεις και να δείτε ποια από τις δύο σας φέρνει καλύτερα αποτελέσματα. Ποια από τις δύο σας φέρνει περισσότερα likes; Που γράφονται περισσότερα σχόλια από χρήστες;

Παρατηρώντας τις διαφημίσεις σας θα αποκτήσετε άποψη για το τι πετυχαίνετε και τι όχι, και αυτό μόνο καλύτερους μπορεί να σας κάνει!

Share it

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Skype
WhatsApp
Telegram
Email
Scroll to Top